9,00 PLN

iPhone - Sprawdzenie sieci2

Czas realizacji: od 24h do 3d (przeważnie 24h)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 5,0/5

 

 

Jest to usługa polegająca na sprawdzeniu sieci / kraju pochodzenia oraz stanu blokady simlock w iPhone / Ipad. Tylko dla IMEI zaczynających się od "0".

Sprawdzenie odbywa się na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Nie jest to usługa zdjęcia simlocka z telefonu! Jeśli chcesz odblokować telefon zamów jedną z usług ze słowem simlock w nazwie
  • W wyniku sprawdzania dostaniesz informację o sieci / kraju pochodzenia oraz stanie blokady simlock w iPhone
  • WAŻNE: Obsługiwane imeie zaczynające się od "0".
  • Usługa jest realizowana automatycznie. Nie zwracamy kosztów w przypadku pomyłek
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 72 godzin. Zazwyczaj jest to około 12-24 godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Po co sprawdzać sieć / kraj pochodzenia oraz stan blokady simlock?

Mając numer IMEI można sprawdzić używany telefon przed zakupem. Dowiesz się czy telefon ma simlocka a jeśli ma to na jaką sieć - jest to niezbędna informacja jeśli chcesz odblokować telefon.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to wynik sprawdzenia. Przykładowe wyniki:

Model: iPhone 5C White 8GB
IMEI: 358802055xxxxxx
Serial Number: FCFPD0xxxxxx
Locked Carrier: UK Vodafone
SIMLock Status: Locked
  - czyli telefon jest zablokowany w sieci Vodafone Wielka Brytania

lub jeśli telefon jest bez simlocka to wynik wygląda następująco:

Model: iPhone SE Rose Gold 16GB
IMEI: 355796078xxxxxx
Serial Number: F18S2Exxxxxx
Carrier: Unlock
SIMLock: Unlocked

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Niestety w przypadku tej usługi jest to niemożliwe. Sprawdzanie odbywa się automatycznie i nie jesteśmy w stanie anulować.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

Nie ma znaczenia model telefonu, sprawdzenie sieci odbywa się na podstawie numeru IMEI.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (2):

  • 2018-11-16 sewe277 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Wszystko sprawnie i szybko. Polecam*****
  • 2018-06-06 sbub PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Minęło mniej niż doba i 15 godzin, dla iPhone'a 4s podało nawet więcej szczegółów niż tylko kraj i sieć. Także datę pierwszej rejestracji i obecnie zainstalowaną wersję iOSa.