4,00 PLN

iPhone - Sprawdzenie statusu iCloud

Czas realizacji: od 60m do 24h (przeważnie 12h)

Apple ICloud Status Check

 

 

Jest to usługa polegająca na sprawdzeniu statusu blokady ICloud (Clean czy Blocked).

Sprawdzenie odbywa się na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Nie jest to usługa zdjęcia simlocka z telefonu! Jeśli chcesz odblokować telefon zamów jedną z usług ze słowem simlock w nazwie
  • W wyniku sprawdzania dostaniesz informację o statusie blokady aktywacji iCloud (Clean czy Blocked)
  • Usługa jest realizowana automatycznie. Nie zwracamy kosztów w przypadku pomyłek
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 10 minut. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to wynik sprawdzenia. Przykładowy wynik:

FMI Status: Clean

FMI Status: Blocked / Erased

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Niestety w przypadku tej usługi jest to niemożliwe. Sprawdzanie odbywa się automatycznie i nie jesteśmy w stanie anulować.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

Nie ma znaczenia model telefonu, sprawdzenie sieci odbywa się na podstawie numeru IMEI.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".


Brak komentarzy