9,00 PLN

Motorola - Sprawdzenie gwarancji (nie kody)

Czas realizacji: od 60m do 24h (przeważnie 12h)

 

 

Jest to usługa polegająca na sprawdzeniu okresu gwarancji dla modeli Motorola.

Sprawdzenie odbywa się na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Nie jest to usługa zdjęcia simlocka z telefonu! Jeśli chcesz odblokować telefon zamów jedną z usług ze słowem simlock w nazwie
  • W wyniku sprawdzania dostaniesz informację o okresie (oraz kraju) gwarancji dla modeli Motorola
  • Usługa jest realizowana automatycznie. Nie zwracamy kosztów w przypadku pomyłek
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 24 godzin. Zazwyczaj jest to około 12 godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to wynik sprawdzenia. Przykładowy wynik:

IMEI: 356382049XXXXX
Warranty country: PL
Manufacture date: 2012-01-10
Phone age: 5 years 0 months 24 days
Warranty start date: 2017-02-06
Software warranty: NOT ACTIVE
Software warranty start date: 2012-01-10
Software warranty end date: 2014-01-09
Hardware warranty start date: 2012-01-10
Hardware warranty end date: 2013-04-09

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Niestety w przypadku tej usługi jest to niemożliwe. Sprawdzanie odbywa się automatycznie i nie jesteśmy w stanie anulować.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

Nie ma znaczenia model telefonu, sprawdzenie sieci odbywa się na podstawie numeru IMEI.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".


Brak komentarzy