39,00 PLN

Samsung Account Remove

Czas realizacji: od 24h do 3d (przeważnie 2d)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,8/5

 

 

Jest to usługa pozwalająca na reaktywację konta Samsung (S Cloud).

Login i hasło generowane są na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Nie jest to usługa zdjęcia simlocka w telefonie!
  • Usługa umożliwia reaktywację konta Samsung (S Cloud). Na podstawie numeru IMEI otrzymasz User ID & Hasło do reaktywacji telefonu Samsung, który zatrzymał się na ekranie aktywacji a następnie będziesz mógł zmienić dane logowania.
  • WAŻNE: Ta usługa nie usuwa konta Google (tylko S Cloud).
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 3 dni roboczych. Zazwyczaj jest to ok 24 godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Czy wszystkie modele Samsung są obsługiwane?

Niektóre modele, których numery IMEI zaczynają się od 99 nie są obsługiwane! Nie robimy w takich wypadkach zwrotu kosztów.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Otrzymasz od nas User ID & Hasło do reaktywacji telefonu Samsung, który zatrzymał się na ekranie aktywacji a następnie będziesz mógł zmienić dane logowania.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Nie. Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety nie byliśmy w stanie odblokować Twojego iPhona (powód anulowania jest zazwyczaj podany w szczegółach zamówienia). Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (5):

  • 2016-05-23 Gregol7143 IE (ocena: Rewelacja (5)):
    100% satysfakcji obsluga profesjonalna I expresowa polecam wszystkim!!!
  • 2016-05-19 bob1978 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super dzięki jestem bardzo zadowolony z Państwa usług i bardzo dziękuje.
  • 2016-05-18 inforkomnet PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Jestem bardzo zadowolony- nawet błąd w zamówieniu został wykryty (po mojej stronie) i naprostowany mailowo - super!
  • 2016-02-01 karin BE (ocena: Super (4)):
    very good ! Just need the invoice!
  • 2016-01-06 Palor PL (ocena: Rewelacja (5)):
    wszystko gra na sto dwa ;)