49,00 PLN

Simlock iPhone Movistar Hiszpania

Czas realizacji: od 24h do 2d (przeważnie 24h)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,4/5

 

 

Jest to fabryczne, trwałe odblokowanie telefonów iPhone 2G / 3G / 3GS / 4 / 4S / 5 / 5s / 5c / 6 / 6+ / 6s / 6s+ / SE / 7 / 7+ pochodzących z sieci Movistar Hiszpania.

Zdjęcie simlocka odbywa się na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia koniecznie przeczytaj:

  • Zamów tą usługę tylko, jeśli Twój iPhone pochodzi z sieci Movistar Hiszpania. Nie zwracamy kosztów w przypadku podania błędnej sieci. Jeśli nie jesteś pewien z jakiej sieci pochodzi Twój iPhone zamów sprawdzenie sieci tutaj - Sprawdzenie sieci.
  • WAŻNE: Prosimy o nie składanie zamówienia w przypadku, gdy telefon ma włączoną usługę Find My iPhone a nie znacie państwo loginu i hasła. W takich przypadkach, pomimo zdjęcia simlocka telefon i tak poprosi o wpisanie loginu i hasła. Zwroty kosztów w takich wypadkach nie będą uwzględniane. Jeśli nie wiesz czy w Twoim telefonie jest włączona blokada aktywacji zamów sprawdzenie tutaj - Sprawdzenie Find my iPhone.
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na odblokowanie dla tej usługi to od 1 do 2 dni roboczych. Zazwyczaj jest to ok 24 godziny. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

UWAGA: Czasy odblokowania dla iPhone mogą ulec zmianie tzn nieznacznie się wydłużyć. Nie mamy wtedy możliwości anulowania zamówienia. 99% zamówień jest jednak realizowana w średnim czasie podanym powyżej.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Otrzymasz od nas potwierdzenie, że iPhone jest gotowy do zdjęcia simlocka. Telefony marki iPhone nie są odblokowywane kodem.

Jak odblokować iPhona po zrealizowaniu zamówienia:

  1. Włącz telefon z nieobsługiwaną kartą sim
  2. Na komputerze z dostępem do internetu zainstaluj a następnie uruchom aplikację iTunes
  3. Podłącz telefon do komputera kablem USB
  4. Po wykryciu urządzenie przez iTunes rozpocznie się proces odblokowania, który potrwa od kilkunastu sekund do kilku minut (zależne od prędkości łącza internetowego)
  5. Proces zdjęcia blokady zakończy się komunikatem "Odblokowanie telefonu zakończyło się powodzeniem" - lub inny w zależności od języka i wersji iTunes.

Unlock iPhone

Czasami w celu synchronizacji wystarczy po prostu włączyć w telefonie wi-fi i poczekać kilkanaście sekund (do kilku minut).

Jeżeli sposoby opisane poniżej nie dają rezultatu należy zrobić w telefonie tzw restore czyli przywrócić domyślne ustawienia.

Czy po odblokowaniu będę mógł używać swojego iPhone z dowolną kartą sim?

Tak, jest to trwałe zdjęcie blokady simlock. Po odblokowaniu, w telefonie można używać dowolnej karty sim.

Czy trwałe odblokowanie telefonu spowoduje usunięcie usługi iCloud (Find my iPhone) ?

Nie! Odblokowanie i iCloud to są dwa różne zabezpieczenia. Nie usuwamy blokady iCloud - zdejmujemy blokadę simlock.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Nie. Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.

Dostałem komunikat o zrealizowaniu zamówienia, ale po synchronizacji iPhone nadal jest zablokowany. Co zrobić?

Prosimy o kontakt mailowy w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. W treści e-maila prosimy o zawarcie wyniku sprawdzenia sieci, które można zamówić tutaj - jeśli wynik sprawdzenie pokaże, że telefon jest nadal zablokowany to zwracamy koszty sprawdzania sieci i zgłaszamy IMEI do weryfikacji (ponowne odblokowanie).

Udzielamy rocznej gwarancji na odblokowanie telefonów marki iPhone (czas liczy się od daty zrealizowania zamówienia). Po tym czasie nie będziemy w stanie pomóc.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety nie byliśmy w stanie odblokować Twojego iPhona (powód anulowania jest zazwyczaj podany w szczegółach zamówienia). Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (9):

  • 2014-04-04 izka83 ES (ocena: Rewelacja (5)):
    Rewelacja, szybko i sprawnie, jestem bardzo zadowolona.
  • 2013-08-06 kavoushakim DE (ocena: Super (4)):
    Thank you for your professional and fast Service! KH Germany
  • 2013-07-05 wiola PL (ocena: Super (4)):
    Jestem jak najbardziej zadowolona, zrealizowane przed uplywem wskazanego czasu.
  • 2013-05-24 andiegrimm GB (ocena: Rewelacja (5)):
    Superfast and reliable, thanks
  • 2012-09-18 andry777666 IT (ocena: Super (4)):
    Senk U! You are the best, work ok
  • 2011-12-23 leonk68 PL (ocena: Super (4)):
    Wszystko super! Dokładnie trzy doby i 25 minut od momentu złożenia zamówienia do informacji o jego zrealizowaniu. Później juz tylko banalna procedura odblokowania i telefon działa w każdej sieci !Gorąco polecam !
  • 2011-12-18 extrakom PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Simlock miał być od 3 dni do 10 a wyrobili się w 24h :) bomba!
  • 2011-08-07 Milan87 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Witam. Wszystko jak marzenie, brak simlocka :) informacja dla osób które nie mają kart oryginalnych operatorskich(w jakim był zakupiony iPhone), jak takiej nie posiadałem, wiec jak dostałem komunikat o tym ze "zrealizowano" moje zlecenie zdjęto simloka, zrobiłem "Hard reset" wprowadziłem iPhone w stan DFU(należny poczytać jak to zrobić), telefon oczywiście był podłączony pod PC i był włączony iTunes. Po tym jak wprowadziłem w stan DFU wyskoczył komunikat czy chcesz w iTunes "odtworzyć i zaktualizować oprogramowanie"(coś w tym stylu ten komunikat nie przytaczam konkretnie bo nie pamiętam) należny kliknąć ok/zgadzam się i postępować zgodnie z komunikatami na ekranie, i wszystko zakończy się powodzeniem. :) u mnie zadziałało :)
  • 2010-07-19 makary PL (ocena: Super (4)):
    Zdjęty simlock z iPhona 3GS sieci Movistar Hiszpania. Usługa zrealizowana po 3 dniach roboczych. Wszystko ładnie, pięknie poza instrukcją co zrobić po otrzymaniu informacji o zrealizowaniu usługi. Wbrew temu co tutaj polecają należy włożyć do iPhona kartę operatora którą simlock blokuje i podłaczyć tel do iTunes. Nastąpi aktywacja iPhona oraz komunikat "Odblokowanie telefonu zakończyło się powodzeniem". Nie trzeba specjalnie uaktualniać lub przywracać firmware'u.