29,00 PLN

Simlock kodem: BlackBerry

Czas realizacji: od 60m do 2d (przeważnie 4h)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,8/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Blackberry.

Kody generowane są na podstawie numeru IMEI oraz PRD / RDV lub MEP.

 

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • UWAGA: Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Odblokowanie odbywa się na podstawie numeru IMEI oraz PRD (czasami zamiast PRD jest RDV). Jak je odczytać w telefonie - instrukcja poniżej.
  • UWAGA! PRD / RDV koniecznie wpisz w formacie: PRD-xxxxx-xxx / RDV-xxxxx-xxx / MEP-xxxxx-xxx  np. PRD-27603-002 czy RDV-53470-065
  • Numer IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 godziny do 2 dni roboczych. Zazwyczaj jest to kilka godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to kod NCK (MEP2) do odblokowania telefonu.

Jak odczytać numer PRD / RDV?

Numer PRD (czasami zamiast PRD jest numer RDV) znajduje się na naklejce pod baterią w telefonie. Poniżej przykładowe zdjęcia:

Blackberry Simlock - PRD / RDV Blackberry Simlock - PRD / RDV

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
  2. Telefon poprosi o wpisanie kodu do odblokowania,
  3. Wprowadź kod unlock, który Ci wysłaliśmy i zatwierdź.

lub

  1. Włóż jakąkolwiek kartę SIM, i włącz telefon,
  2. Wyłącz wszystkie połączenia radiowe,
  3. Idź do Opcje,
  4. Wybierz "Advanced Options" (Opcje zaawansowane),
  5. Wybierz SIM Card (karta SIM),
  6. Wybierz show keybord (pokaż klawiaturę), to tylko w przypadku telefonów bez klawiatury
  7. Wprowadź "mepd", (UWAGA: nie zobaczysz żadnego tekstu na ekranie podczas wpisywania),
  8. Pojawi się menu pokazujące które blokady są aktywne
  9. Wprowadź "mep2", (UWAGA: nie zobaczysz żadnego tekstu na ekranie podczas wpisywania),
  10. Wprowadź kod unlock.

Uwaga: Jeśli kod unlock jest wprowadzony błędnie następna próba będzie opóźniona o 10 sekund. Możesz wykonać maksymalnie 10 prób. Po przekroczeniu tej liczby telefon automatycznie się zablokuje i odblokowanie kodem nie będzie już NIGDY możliwe.

Zdarza się że dla wybranych modeli z wybranych sieci wpisywanie kodu może się minimalnie różnić, głównie chodzi o wielkość liter w słowach  MEP. Poniżej kilka innych wariantów na wpisanie kodu.

Sposób drugi:

  1. Włącz telefon,
  2. Idź do menu,
  3. Wybierz Options (opcje),
  4. Następnie wybierz Advanced Options (opcje zaawansowane),
  5. Wybierz Sim card (karta SIM),
  6. Trzymając klawisz shift wprowadź "mepd",
  7. Na ekranie pojawi się lista z 5 kategoriami unlock, trzymając klawisz alt wprowadź "mep2",
  8. Puść klawisz alt i wpisz kod unlock,
  9. Wciśnij Return/Enter, urządzenie powinno być już odblokowane

Sposób trzeci:

  1. Włóż aktywną kartę SIM innego operatora,
  2. Włącz telefon,
  3. Upewnij się, że telefon jest naładowany I włącz go,
  4. Krok opcjonalny jeśli karta posiada pin wpisz go,
  5. Pojawi się komunikat: “Invalid SIM card (niewłaściwa karta SIM),
  6. Wybierz “Turn Wireless Off” (wyłącz połączenia radiowe),
  7. Wybierz “Settings” Menu , idź do Advanced Options > SIM Card,
  8. Trzymając klawisz ALT wpisz litery "MEPT",
  9. Gdy pojawi się komunikat “Enter Network MEP code (255 left)”, wpisz 16 znakowy kod unlock – wciśnij enter,
  10. Zresetuj telefon wyciągając baterie,
  11. Urządzenie jest odblokowane.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa lub podane są błędne dane (błędny IMEI lub PRD).
  • Nie ma możliwości wpisania kodu w telefonie. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (78):

  • 2015-12-21 DLTECHS MT (ocena: Rewelacja (5)):
    Well explained looking forward for more orders
  • 2015-11-02 Wujgregor PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Wszystko ok,polecam. Czekałem ok 2h ale warto.
  • 2015-08-13 qasimpatel GB (ocena: Rewelacja (5)):
    quick fast reliable
  • 2015-07-14 calder PL (ocena: Super (4)):
    Kod działa, trzeba było tylko chwilę poczekać :)
  • 2015-07-03 Babant PL (ocena: Super (4)):
    Trzeba się uzbroić w cierpliwość, ale rezultaty są świetne. Dziękuję
  • 2015-06-28 przem65 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    wszystko super :)
  • 2015-06-17 asianoak PL (ocena: Rewelacja (5)):
    rewelacja :D szybko sprawnie i tanio :D normalnie w 5 minut i problem z głowy :D
  • 2015-06-12 smaug42 AT (ocena: Rewelacja (5)):
    Code worked perfectly. Worth every penny.
  • 2015-01-05 wielki198 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Kolejny simlock poszedł w zapomniane. Polecam!!!
  • 2015-01-05 wielki198 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    5 minut i po blokadzie. Polecam!!!