59,00 PLN

Simlock kodem: Motorola

Czas realizacji: od 24h do 7d (przeważnie 3d)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,7/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Motorola.

Kody generowane są na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • UWAGA: Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • WAŻNE: Nie obsługiwane są modele pochodzące z sieci: Cricket USA, Verizon USA oraz zablokowane aplikację T-Mobile lub Metro USA!! Nie robimy zwrotów w przypadku zamówienia nie obsługiwanego modelu!
  • Numer IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 do 7 dni roboczych. Zazwyczaj jest to 1-2 dni roboczych. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to 1, 2 lub 3 kody oddzielone od siebie spacją. Jeżeli dostaniesz dwa lub trzy kody wpisz najpierw pierwszy a jeśli nie zadziała użyj 2giego lub 3go.

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
  2. Telefon poprosi o wpisanie kodu do odblokowania,
  3. Wprowadź kod unlock, który Ci wysłaliśmy i zatwierdź.

Uwaga : Jeśli pojawi sie jeden z tych komunikatów :

  • "Contact Service Provider"
  • "Tampert Alter"
  • "Wait before enter special Code"
  • "Contact Service'

To dlatego, że ty lub ktoś inny próbowałeś / próbował wprowadzić zbyt dużo błędnych kodów. W takiej sytuacji zostaw telefon włączony a po 40min do max. 2 godzinach pojawi się ponownie komunikat "Enter Code Special"

Alternatywna metoda wpisania kodu:

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
  2. Wybierz tryb połączeń alarmowych.
  3. Wpisz #073887* - pojawi się okno do wpisania kodu.
  4. Wpisz kod unlock i zatwierdź.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa lub podane są błędne dane
  • Nie ma możliwości wpisania kodu w telefonie. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (43):

  • 2018-06-07 JoNB3x VE (ocena: Super (4)):
    Although the code has worked, it is impossible to use any sim card. Apparently my equipment had to be activated before traveling abroad. i still recommend this service super Fast, secure and helpful !! ♥
  • 2018-04-09 cezar77 PL (ocena: Zadowalająco (3)):
    wszystko oki
  • 2018-04-01 cezar77 PL (ocena: Super (4)):
    super bez problemu, nie przeszkodził czas świąteczny
  • 2018-02-20 rych6 PL (ocena: Super (4)):
    Długi czas oczekiwania ale warto. POLECAM.
  • 2018-01-20 zdzichu00 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Bardzo polecam.
  • 2018-01-16 zdzichu00 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Gorąco polecam.
  • 2017-09-05 JJjj PL (ocena: Rewelacja (5)):
    rewelacja!!!!
  • 2017-08-28 sroba601 IE (ocena: Rewelacja (5)):
    jak zawsze ok.
  • 2017-08-25 Paputek23 PL (ocena: Super (4)):
    Udało się!
  • 2017-08-22 Gorki PL (ocena: Super (4)):
    Szybko ,sprawnie , zawodowo.All ,OK!