139,00 PLN

Simlock kodem: Samsung USA

Czas realizacji: od 24h do 7d (przeważnie 2d)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 5,0/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Samsung pochodzących z sieci z USA.

Kody generowane są na podstawie numeru seryjnego IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Zamów tą usługę tylko, jeśli Twój telefon pochodzi z jednej z sieci z USA. Jeśli nie wiesz z jakiej sieci pochodzi telefon możesz zamówić sprawdzenie klikając tutaj
  • Uwaga: Dla sieci T-Mobile i MetroPCS USA - prosimy o nie zamawianie kodów jeśli w telefonie jest wbudowana oficjalna aplikacja do odblokowania - kody nie zadziałają. Nie robimy w takim przypadku zwrotu kosztów!  Usługę odblokowania poprzez aplikację znajdą państwo tutaj.
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 do 7 dni roboczych. Zazwyczaj jest to 1-2 dni. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będą to 4 kody (NCK, MCK, SCK, SPCK - różne poziomy blokad). W 99% przypadków do odblokowania telefonu wystarczy użyć kodu NCK (Network Code) - odblokowuje on sieć.

Czasami potrzebny jest również drugi kod MCK (unfreeze) - jest to kod do zresetowania licznika błędnych prób - wymagane w przypadku jeśli ktoś wcześniej zbyt wiele razy wpisał błędny kod (3 błędne próby). Niestety w telefonach Samsung nie ma możliwości sprawdzenia tego licznika. Pozostałe kody nie są zazwyczaj wymagane.

Jest dwie usługi dla Samsungów z USA. Którą wybrać?

Te 2 usługi różnią się ceną i czasem oczekiwania. Jeśli możesz dłużej poczekać na kod wybierz tańszą usługę - Simlock kodem: Samsung USA (OPCJA WOLNA). Jeśli jednak zależy Ci na czasie wybierz droższą - Simlock kodem: Samsung USA.

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje (wpisz PIN jeśli karta go posiada),
  2. Telefon poprosi o kod unlock (kod do odblokowania, network PIN),
  3. Wprowadź kod unlock (NCK, Network), który Ci wysłaliśmy.

Czasami wymagane jest również odblokowanie licznika błędnych prób (ktoś zbyt wiele razy wpisał błędny kod):

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje (wpisz PIN jeśli karta go posiada),
  2. Telefon poprosi o kod odblokowujący ,
  3. Wprowadź kod FREEZE (unfreeze, defreeze, MCK) i zatwierdź (pojawi się komunikat o niepowodzeniu),
  4. Wpisz kod NCK (Network) i zatwierdź.

Jeśli po włożeniu obcej karty sim nie pojawia się pole do wpisania kodu to:

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
  2. Wpisz : "#7465625*638*KOD#", gdzie KOD to cyfry kodu NCK (Network)

lub (jeśli telefon wyświetla wiadomość "Insert Correct SIM Card")

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
  2. Wpisz : "#0111*KOD#", gdzie KOD to cyfry kodu NCK (Network)

Jeśli na ekranie telefonu nie pojawia się pole do wpisania kodu a tylko np. komunikat "SOS:

  1. Wpisz kod unfreeze (MCK, defreeze) na ekranie telefonu (w niektórych przypadkach tekst nie będzie się pojawiał na ekranie)
  2. Po wpisaniu kodu (czasami trzeba kliknąć ok żeby go zatwierdzić) pojawi się okno do wpisania kodu network (nck).

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

W tej usłudze kody generowane są na podstawie numeru IMEI, model nie ma więc większego znaczenia. Ważne, aby telefon pochodził z jednej z sieci z USA i była w nim możliwość wpisania kodu.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa. Prosimy o sprawdzenie operatora jeśli nie są państwo pewni pochodzenia telefonu
  • Nie ma możliwości wpisania kodu. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (8):

  • 2016-10-04 lewoszewski PL (ocena: Rewelacja (5)):
    W przypadku mojego Note 5 z sieci T-Mobile USA zdjęcie simlocka odbywa się przez aplikację t-mobile device unlock. Pan Łukasz z simlock.pl zadziałał znakomicie. Pozdrawiam
  • 2016-09-07 brodatyxxx PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super szybkie załatwienie sprawy. Zaznaczę że próbowałem w innych serwisach droższych i nie potrafili wygenerować kodu. Tutaj bez problemu tanio za pierwszym razem. Polecam
  • 2016-07-08 modano1010 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Po ok. 2 godz. otrzymałem kod w moim Galaxy S5 z sieci T-mobile USA. Polecam!
  • 2015-11-14 vladslav69 DE (ocena: Rewelacja (5)):
    Thahk You! Great!
  • 2015-04-05 bofaro US (ocena: Rewelacja (5)):
    i order a code for my Note 3 AT&T I need USA. It takes aboUT 5 days then they send it to me.Awesome . Everything works perfectly But i will be more than happy if the waiting time can be no more than 2 days. Great Service
  • 2015-03-22 bofaro US (ocena: Rewelacja (5)):
    everything worked as it should
  • 2014-07-24 artuskrk PL (ocena: Rewelacja (5)):
    działa wszytko ok super
  • 2014-04-15 kasprzakst PL (ocena: Rewelacja (5)):
    :D