84,00 PLN

Simlock kodem: Sony / Sony Ericsson - wszystkie sieci

Czas realizacji: od 24h do 7d (przeważnie 3d)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,7/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Sony i Sony Ericsson - nie ma znaczenia skąd pochodzi telefon - obsługiwane są wszystkie sieci / kraje / kontynenty.

Kody generowane są na podstawie numeru seryjnego IMEI.

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Jest to usługa odblokowanie kodem. Obsługiwane są wszystkie sieci / kraje / kontynenty.
  • WAŻNE: Przed złożeniem zamówienia KONIECZNIE sprawdź stan licznika błędnych prób w telefonie: instrukcja jak to zrobić poniżej - w przypadku zablokowanego licznika nie robimy zwrotu kosztów!
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 do 7 dni roboczych. Zazwyczaj jest to około 3-4 dni. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będą to 4 kody (NCK, SPCK, NSCK, CCK ) Do odblokowania telefonu wystarczy użyć kodu NCK (Network Code) - odblokowuje on sieć. Pozostałe kody można pominąć (są to inne poziomy zabezpieczeń)

Co to jest licznik błędnych prób i jak go sprawdzić ?

W telefonach marki Sony i Sony Ericsson po 5 próbie wpisania błędnego kodu blokuje się tzw licznik błędnych prób. Ważne, aby przed złożeniem zamówienia sprawdzić jego stan. Jeśli licznik będzie wynosił 0 to odblokowanie pomimo poprawnego kodu nie będzie możliwe. Nie zwracamy w takich przypadkach wpłaconej kwoty. Instrukcja jak sprawdzić stan licznika znajduje się poniżej:

Jak sprawdzić stan licznika kodów w Sony:

  1. Włącz telefon bez karty SIM
  2. Wpisz sekwencję *#*#7378423#*#*
  3. Wybierz Service Info a następnie Simlock
  4. Jeżeli znak X (czasami jest to inny znacznik niż X) jest przy Network i nie wynosi 0 to odblokowanie kodem jest możliwe
  5. W przypadku gdy X wynosi 0 licznik jest zablokowany i odblokowanie kodem nie jest możliwe - przykładowe zdjęcie poniżej przedstawia zablokowany licznik.

Jak sprawdzić stan licznika w Sony Ericsson?

  1. Włącz telefon baz karty sim
  2. Zablokuj ekran, tak aby na nim była prośba o wykonaniu ruchu odblokowania
  3. Wpisz *#*#7378423#*#* lub pkt. 4
  4. Wciśnij sekwencje: Menu, Back, Back, Menu,Back,Menu, Menu, Back (w modelach mini przycisk menu może być poznaczony pojedynczym większym kwadratem)
    Menu
  5. Wybierz Service info
  6. Wybierz SimLock
  7. Jeżeli znak X (czasami jest to inny znacznik niż X) jest przy Network i nie wynosi 0 to odblokowanie kodem jest możliwe
  8. W przypadku gdy X wynosi 0 licznik jest zablokowany i odblokowanie kodem nie jest możliwe - przykładowe zdjęcie poniżej przedstawia zablokowany licznik.

Service Simlock Service Simlock Service Simlock

Czy mogę odblokować telefon jeśli mam zablokowany licznik błędnych prób?

Tak - można wtedy zamówić odblokowanie za pomocą programu i kabla USB tutaj

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM która w nim nie działa (z innej sieci),
  2. Wprowadź kod NCK, który otrzymałeś od nas
  3. Zaakceptuj go, telefon jest już bez simlocka.

lub, jeżeli telefon nie prosi o kod odblokowujący (dla modeli SONY):

  1. Włącz telefon z kartą SIM, w której działa
  2. Wpisz #987654321#
  3. Pojawi się okno simlocka
  4. Wpisz kod odblokowujący NCK i zatwierdź.

lub (dla modeli Sony Ericsson):

  1. Włącz telefon bez karty SIM,
  2. Wciśnij raz strzałkę w lewo,
  3. Wciśnij dwa razy * ,
  4. Wciśnij raz strzałkę w lewo,
  5. Pojawi się wiadomość "Personalize with MNC2",
  6. Wprowadź kod NCK, który Ci wysłaliśmy.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

W tej usłudze kody generowane są na podstawie numeru IMEI, model nie ma więc większego znaczenia. Pamiętaj tylko aby sprawdzić stan licznika błędnych prób oraz czy jest możliwość wpisania kodu  w telefonie.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Uwaga: Nie zwracamy kwoty w przypadku zablokowanego licznika błędnych prób!

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (52):

  • 2017-10-03 MCsumz HU (ocena: Rewelacja (5)):
    Very good quality service! All I can say is that it is cheap, it was fast and it worked. Code arrived in almost less than a working day and it works like a charm. Thank you very much! :)
  • 2017-08-23 wiesiokolesio IE (ocena: Rewelacja (5)):
    Wszystko działa jak należy bez żadnych kompletnie zastrzeżeń , polecam
  • 2017-08-22 Gorki PL (ocena: Super (4)):
    Szybko ,sprawnie , zawodowo.All ,OK!
  • 2017-08-22 zimny158 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Naprawdę polecam,odblokowałem telefon
  • 2017-06-21 ady762 RO (ocena: Rewelacja (5)):
    good job. thanks
  • 2017-03-26 gacospec PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Wszystko działa, Polecam!
  • 2017-01-01 webspider PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Błyskawicznie otrzymałem kod i telefon został dzięki niemu odblokowany!
  • 2016-05-21 consumingme US (ocena: Rewelacja (5)):
    Nobody else could unlock my Xperia Z1s except you guys. Thank you.
  • 2016-05-04 ErixSly LV (ocena: Rewelacja (5)):
    Thanks, Yours Co. are the best from unlockers!!! Perfect, respect and good luck in future forever!!!
  • 2016-04-26 ErixSly LV (ocena: Super (4)):
    Thanks! Perfect service.