35,00 PLN

Simlock Nokia BF - Każda sieć

Czas realizacji: od 60m do 2d (przeważnie 5h)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,9/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Nokia, bez względu na sieć z jakiej pochodzi telefon.

Kody generowane są na podstawie numeru IMEI oraz pliku HASH, który samodzielnie odczytasz z telefonu.

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Kody generujemy na podstawie numeru IMEI oraz pliku HASH, który należy samodzielnie odczytać z telefonu przed złożeniem zamówienia
  • Obsługiwane tylko modele NOKIA SL3 wymagające 15 cyfrowego kodu - czyli wszystkie będące na liście rozwijalnej
  • Numer IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Instrukcja jak odczytać plik hash znajduje się tutaj - JAK ODCZYTAĆ PLIK HASH
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodów  dla tej usługi to od 1 godziny do 2 dni roboczych. Zazwyczaj jest to kilka godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Jak odczytać plik hash potrzebny do wygenerowania kodów?

Instrukcja jak odczytać plik hash znajduje się tutaj - JAK ODCZYTAĆ PLIK HASH

Nie mogę odczytać pliku hash - wyświetla się komunikat "STOP. 20 digits NCK". Co on oznacza?

To oznacza, że Twoja wersja telefonu wymaga 20 cyfrowego kodu, którego nie jesteśmy w stanie wygenerować tą metodą. Jeśli znasz sieć pochodzenia swojego telefonu możesz odblokować go na podstawie samego numeru IMEI. Znajdź swoją sieć tutaj - Simlock kodem via IMEI - NOKIA

Czy wszystkie Nokie można odblokować tą metodą?

Niestety nie. Obsługiwane są tylko modele Nokia SL3 - czyli te będące na liście rozwijalnej. Jeżeli po wybraniu modeli z listy wyświetliła Ci się ta usługą tzn, że Twój model jest obsługiwany.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to 7 kodów do odblokowania telefonu. Prosimy o wpisanie pierwszego kodu z końcówką +1#.

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon bez karty SIM
  2. Wpisz wygenerowany kod serwisowy (kod w formacie #pw+111111111111111+1# , zamiast 111111111111111 wpisujemy wygenerowany kod)
  3. p - uzyskujemy wciskając 3 razy szybko * (gwiazdka)
  4. w - uzyskujemy wciskając 4 razy szybko * (gwiazdka)
  5. + - uzyskujemy wciskając 2 razy szybko * (gwiazdka)
  6. Po zaakceptowaniu kodu telefon sam się zresetuje.
  7. To wszystko.
  8. W niektórych modelach powyższa metoda może nie działać. Rezultat jest taki ze po wciśnięciu ostatniego znaku z kodu czyli # nic się nie dzieje. W takim wypadku proszę postępować zgodnie z instrukcją poniżej. 

  9. Włącz telefon z kartą SIM nie działającą w tym telefonie (inny operator).
  10. Wpisz wygenerowany kod serwisowy (kod w formacie #pw+111111111111111+1# , zamiast 111111111111111 wpisujemy wygenerowany kod)
  11. p - uzyskujemy wciskając 3 razy szybko * (gwiazdka)
  12. w - uzyskujemy wciskając 4 razy szybko * (gwiazdka)
  13. + - uzyskujemy wciskając 2 razy szybko * (gwiazdka)
  14. Po wprowadzeniu pełnego kodu włącznie z # należy nacisnąć OK lub potwierdź, zależnie od telefonu.
  15. Po zaakceptowaniu kodu telefon potwierdzi operację komunikatem: Ograniczenia sieci wyłączono i się zresetuje.
  16. To wszystko.

Możliwe jest też wprowadzenie kodu przy pomocy kabla USB. Może się to okazać konieczne w przypadku gdy mamy zablokowany licznik wprowadzania. W nokiach można z klawiatury tylko 3x wprowadzić kod, jeżeli ktoś wprowadzał błędne kody możemy użyć programu: Nokia BB5 Utility.

  1. Pobierz i uruchom program Nokia BB5 Utility
  2. Wybierz z listy opcję 5: SEND UNLOCK CODE
  3. W polu unlock code wprowadz sam kod bez "#pw+" czylitylko 15 cyfr
  4. Level wybierz taki jaka jest ostatnia czyfra w kodzi, np. #pw+27438392738473652+7# to Level: 7
  5. Kliknij DO JOB
  6. Jeżeli licznik wpisywania z klawiatury jest 3/3 to zaznacz dodatkowo "Over Fbus"

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa
  • Nie ma możliwości wpisania kodu. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (191):

  • 2017-11-09 centrumtelefonow PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Szybko i Sprawnie
  • 2016-10-10 zrogi27 HR (ocena: Rewelacja (5)):
    It works! Excellent!
  • 2016-08-15 gogov67 BG (ocena: Rewelacja (5)):
    Excelent!
  • 2016-07-04 vanish94 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Wszystko przebiegło pomyślnie, + za wytłumaczenie wszystkiego krok po kroku
  • 2016-05-29 waski1803 GB (ocena: Rewelacja (5)):
    Wszystko bez problemu,szybki kontakt oraz szybka realizacja zamówienia....
  • 2015-12-05 eurofig PT (ocena: Rewelacja (5)):
    My phone is unlocked Thanks for a great service.
  • 2015-11-17 tamlinek DE (ocena: Rewelacja (5)):
    Idealnie jak zwykle
  • 2015-09-02 peaktibor HU (ocena: Rewelacja (5)):
    It worked as a charm! The code generation took only a short time.
  • 2015-06-12 geniocunha PT (ocena: Rewelacja (5)):
    Excelent service.
  • 2015-05-13 jarecki SE (ocena: Rewelacja (5)):
    Operacja przebiegła szybko i sprawnie. Blokada telefonu zdjęta, telefonik śmiga jak powinien.Dziękuję bardzo.