249,00 PLN

USA T-Mobile - unlock przez aplikację

Czas realizacji: od 24h do 7d (przeważnie 4d)

 

 

Jest to usługa pozwalająca na zdjęcie simlocka z telefonów pochodzących z sieci T-Mobile USA poprzez oficjalną aplikację.

Obsługiwane tylko modele posiadające wbudowaną aplikację Device Unlock App.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Jest to usługa odblokowania telefonów poprzez aplikację wbudowaną w telefonie
  • WAŻNE: Przez zamówieniem usługi kliknij w aplikację "Device Unlock App" a następnie "Permanent Unlock". Jeśli dostaniesz komunikat "Unlock Failed: This mobile device is not eligble for unlock." - możemy odblokować Twój telefon. W przypadku innego komunikatu prosimy o nie składanie zamówienia. Telefony będące na czarnej liście nie są obsługiwane!
  • Obsługiwane modele: Alcatel One Touch POP Astro (5042T), Coolpad Rouge (3320A), HTC Desire (626S), HTC One (M9), Kyocera Hydro Wave (C6740), LG G Stylo (H631), LG G4 (H811), LG Leon (H345KT), LG V10 (H901), Samsung Galaxy Grand Prime (SM-G530T), Samsung Galaxy Core Prime (SM-G360T), Samsung Galaxy Avant (SM-G386T), Samsung Galaxy S6 (SM-G920T), Samsung Galaxy S6 Edge (SM-G925T), Samsung Galaxy S6 Edge Plus (SM-G928T), Samsung Galaxy S7 (SM-G930T), Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935T), Samsung Note 5 (SM-N920T), Sony Xperia Z3 (D6616), ZTE Avid Plus (Z828), ZTE Obsidian (Z820), ZTE Zinger (Z667T).
  • UWAGA: Jeśli Twojego modelu nie ma na liście a pochodzi z sieci T-Mobile USA a ma wbudowaną aplikację Device Unlock App to prosimy o kontakt mailowy w celu weryfikacji.
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na odblokowanie dla tej usługi to od 1 do 7 dni roboczych. Zazwyczaj jest to ok 48 godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Czy wszystkie telefony pochodzące z sieci T-Mobile można odblokować tym sposobem?

NIE! Przez zamówieniem usługi kliknij w aplikację "Device Unlock App" a następnie "Permanent Unlock". Jeśli dostaniesz komunikat "Unlock Failed: This mobile device is not eligble for unlock." - możemy odblokować Twój telefon. W przypadku innego komunikatu prosimy o nie składanie zamówienia. Telefony będące na czarnej liście nie są obsługiwane!

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Otrzymasz od nas potwierdzenie, że telefon jest gotowy do zdjęcia simlocka. Należy wtedy kliknąć unlock w aplikacji Device Unlock App.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Nie. Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety nie byliśmy w stanie odblokować Twojego iPhona (powód anulowania jest zazwyczaj podany w szczegółach zamówienia). Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".


Brak komentarzy