249,00 PLN

Xiaomi Mi Cloud Remove

Czas realizacji: od 24h do 7d (przeważnie 3d)

 


Jest to usługa pozwalająca na usunięcie konta Mi Cloud Xiaomi (telefony będace na czarnej liście nie są obsługiwane).

Odblokowanie Mi Cloud odbywa się na podstawie numeru IMEI oraz tzw kodu konta (czytaj poniżej jak go zdobyć). Telefon musi być podłączony do sieci Wi-Fi podczas realizacji zamówienia.

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Nie jest to usługa zdjęcia simlocka w telefonie!
  • Usługa umożliwia usunięcie konta Mi Cloud Xiaomi. Odblokowanie Mi Cloud odbywa się na podstawie numeru IMEI oraz tzw kodu konta.
  • WAŻNE: Telefon musi cały czas być podłączony do sieci Wi-Fi. Blokada zniknie w czasie realizacji zamówienia.
  • Nie wszystkie sieci / kraje są obsługiwane. W takich wypadkach robimy zwroty kosztów.
  • Uwaga: Nie obsługiwane telefony w trybie "Zgubiony / Skradziony". Przeczytaj poniżej jak to sprawdzić.
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 7 dni roboczych. Zazwyczaj jest to ok 3 dni. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Jak wygląda procedura odblokowania telefonu?

  1. Włącz Wi-Fi w telefonie
  2. Odczytaj z telefonu IMEI oraz kod konta - kliknij 10 razy na kłódkę jak na obrazku poniżej.
  3. Wpisz IMEI oraz kod konta w poszczególne pola przy składaniu zamówienia.
  4. UWAGA: Nie rozłączaj Wi-Fi w telefonie do momentu zrealizowania zamówienia!
  5. Poczekaj na zrealizowanie zamówienia, Twoje konto Mi Cloud zostanie usunięte.

    

UWAGA WAŻNE: Jeżeli pod kłódką pojawiają się informacje kontaktowe jak na zdjęciu poniżej (numer telefonu, e-mail itd) oznacza to, że telefon jest zagubiony - w takim wypadku nie będziemy w stanie usunąć konta Mi Cloud.

Przykładowy screen z ekranu telefonu w trybie "Zgubiony" (pod kłótką informacja "HardReset.info"):

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Otrzymasz od nas informację, że zamówienie zostało zrealizowane. Prawdopodobnie wcześniej Twoje konto Mi Cloud zostanie usunięte.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Nie. Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu (powód anulowania jest zazwyczaj podany w szczegółach zamówienia). Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".


Brak komentarzy