iPhone - Sprawdzenie statusu iCloud
Telefon: APPLE iPhone 11
Jest to usługa polegająca na sprawdzeniu statusu blokady ICloud (Clean czy Blocked).
Sprawdzenie odbywa się na podstawie numeru IMEI.
Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:
- Nie jest to usługa zdjęcia simlocka z telefonu! Jeśli chcesz odblokować telefon zamów jedną z usług ze słowem simlock w nazwie
- W wyniku sprawdzania dostaniesz informację o statusie blokady aktywacji iCloud (Clean czy Blocked)
- Usługa jest realizowana automatycznie. Nie zwracamy kosztów w przypadku pomyłek
- Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
- Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)
UWAGA: Trwa aktualizacja serwisu. Jeśli nie widzisz swojego modelu telefonu, skontaktuj się z nami – znajdziemy rozwiązanie. W sprawie płatności prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl (nie działają w tym momencie szybkie płatności przez stronę).
Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?
Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 10 minut. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).
Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?
Będzie to wynik sprawdzenia. Przykładowy wynik:
FMI Status: Clean
FMI Status: Blocked / Erased
Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?
Niestety w przypadku tej usługi jest to niemożliwe. Sprawdzanie odbywa się automatycznie i nie jesteśmy w stanie anulować.
Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?
Nie ma znaczenia model telefonu, sprawdzenie sieci odbywa się na podstawie numeru IMEI.
Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?
Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".