97,00 PLN

Simlock kodem: Nokia / Lumia - EE Wielka Brytania

Simlock NOKIA Lumia 636

Telefon: NOKIA Lumia 636

Czas realizacji: od 24h do 14d (przeważnie 10d)

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Nokia oraz Lumia pochodzących z sieci Orange / T-Mobile / EE Wielka Brytania.

Kody generowane są na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Zamów tą usługę tylko, jeśli Twój telefon pochodzi z sieci Orange / T-Mobile / EE Wielka Brytania.
  • Numer IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 do 14 dni roboczych. Zazwyczaj jest to około 7-10 dni. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to kod NCK (Network) do odblokowania telefonu. Czasami generowane są dwa kody a jeden z nich jest poprawny.

Jak wpisać kod w telefonie?

Dla modeli LUMIA:

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje (wpisz PIN jeśli karta go posiada),
  2. Telefon poprosi o kod unlock (kod do odblokowania, network PIN),
  3. Wprowadź kod unlock (NCK, Network), który Ci wysłaliśmy.

Dla kilku modeli Lumii (m.in. Lumii 610) spsoób wpisania kodu jest następujący:

  1. Z akceptowalną kartą SIM, Wpisz # # 782 # i naciśnij zieloną słuchawkę,
  2. Pojawi się miejsce na wpisanie kodu odblokowującego. Należy go wpisać i zatwierdzić,
  3. Po wpisaniu kodu pojawi się komunikat: „Tej Karty SIM można używać tylko w konkretnych sieciach i jest ona zablokowana. Skontaktuj się z centrum obsługi klienta w celu uzyskania kodu blokady. Liczba pozostałych prób: 32. Wymagany kod PUK".
  4. Wówczas, kiedy pojawia się komunikat o PUK proszę wpisać kod odblokowujący Simlock.

lub - jeśli pojawi się informacja: "Liczba pozostałych prób: XX. Podaj PIN” należy wykorzystać wszystkie możliwe próby wpisania kodu i po ostatniej próbie pojawi się prośba o wpisanie kodu PUK - proszę wtedy wpisać kod odblokowujący Simlock.

Dla modeli NOKIA:

W niektórych modelach powyższa metoda może nie działać. Rezultat jest taki ze po wciśnięciu ostatniego znaku z kodu czyli # nic się nie dzieje. W takim wypadku proszę postępować zgodnie z instrukcją poniżej. 

  1. Włącz telefon bez karty SIM
  2. Wpisz wygenerowany kod serwisowy (kod w formacie #pw+111111111111111+1# , zamiast 111111111111111 wpisujemy wygenerowany kod)
  3. p - uzyskujemy wciskając 3 razy szybko * (gwiazdka)
  4. w - uzyskujemy wciskając 4 razy szybko * (gwiazdka)
  5. + - uzyskujemy wciskając 2 razy szybko * (gwiazdka)
  6. Po zaakceptowaniu kodu telefon sam się zresetuje.
  7. To wszystko.
  8. Włącz telefon z kartą SIM nie działającą w tym telefonie (inny operator).
  9. Wpisz wygenerowany kod serwisowy (kod w formacie #pw+111111111111111+1# , zamiast 111111111111111 wpisujemy wygenerowany kod)
  10. p - uzyskujemy wciskając 3 razy szybko * (gwiazdka)
  11. w - uzyskujemy wciskając 4 razy szybko * (gwiazdka)
  12. + - uzyskujemy wciskając 2 razy szybko * (gwiazdka)
  13. Po wprowadzeniu pełnego kodu włącznie z # należy nacisnąć OK lub potwierdź, zależnie od telefonu.
  14. Po zaakceptowaniu kodu telefon potwierdzi operację komunikatem: Ograniczenia sieci wyłączono i się zresetuje.
  15. To wszystko.

Możliwe jest też wprowadzenie kodu przy pomocy kabla USB. Może się to okazać konieczne w przypadku gdy mamy zablokowany licznik wprowadzania. W nokiach można z klawiatury tylko 3x wprowadzić kod, jeżeli ktoś wprowadzał błędne kody możemy użyć programu: Nokia BB5 Utility.

  1. Pobierz i uruchom program Nokia BB5 Utility
  2. Wybierz z listy opcję 5: SEND UNLOCK CODE
  3. W polu unlock code wprowadz sam kod bez "#pw+" czylitylko 15 cyfr
  4. Level wybierz taki jaka jest ostatnia czyfra w kodzi, np. #pw+27438392738473652+7# to Level: 7
  5. Kliknij DO JOB
  6. Jeżeli licznik wpisywania z klawiatury jest 3/3 to zaznacz dodatkowo "Over Fbus"

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa
  • Nie ma możliwości wpisania kodu. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".


Brak komentarzy