29,00 PLN

Simlock kodem: Samsung Polska - Tylko NCK

Simlock SAMSUNG A210S

Telefon: SAMSUNG A210S

Czas realizacji: od 1m do 10h (przeważnie 15m)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,9/5

 

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów NCK (Network) do odblokowania telefonów Samsung pochodzących z Polski.

Kody generowane są na podstawie numeru seryjnego IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Zamów tą usługę tylko, jeśli Twój telefon pochodzi z jednej z polskich sieci. Jeśli nie wiesz z jakiej sieci pochodzi telefon możesz zamówić sprawdzenie klikając tutaj
  • Uwaga: Po zamówieniu usługi dostaniesz tylko kod NCK (Network). Zazwyczaj wystarcza on do odblokowania, ale w przypadku zablokowanego licznika błędnych prób w telefonie kod nie zadziała (po wpisaniu kodu pojawi się komunikat "Niepowodzenie żądania odblokowania sieci") - nie robimy w takim przypadku zwrotu kosztów! Do odblokowania licznika potrzebny będzie tzw kod unfreeze do zamówienia tutaj. Jest to osobna usługa - nie jest możliwa dopłata różnicy w cenie.
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl

 

Zobacz jak wpisać kod w telefonie, który wybrałeś...

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 10 minut do kilku godzin.. Zazwyczaj jest to kilkanaście minut. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta może się wydłużyć.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to tylko kod NCK (Network). W 99% przypadków wystarcza on do odblokowania telefonu.

UWAGA: W przypadku zablokowanego licznika błędnych prób w telefonie kod nie zadziała (po wpisaniu kodu pojawi się komunikat "Niepowodzenie żądania odblokowania sieci") - nie robimy w takim przypadku zwrotu kosztów! Do odblokowania licznika potrzebny będzie tzw kod unfreeze (MCK) do zamówienia tutaj. Jest to osobna usługa - nie jest możliwa dopłata różnicy w cenie. Niestety w telefonach Samsung nie ma możliwości sprawdzenia tego licznika przed złożeniem zamówienia.

Co to jest licznik błędnych prób?

W telefonach marki Samsung można wpisać maksymalnie 3 razy błędny kod. Po 3 razie licznik się blokuje. Pomimo tego, że telefon będzie dalej wyświetlał prośbę o kod NCK to odblokowanie poprawnym kodem będzie niemożliwe. Po wpisaniu kodu NCK na ekranie pojawia się wtedy zazwyczaj komunikat "Niepowodzenie żądania odblokowania sieci". Do odblokowania licznika (zresetowania go z powrotem do 3 prób) potrzebny jest kod unfreeze (MCK) do zamówienia tutaj.

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje (wpisz PIN jeśli karta go posiada),
  2. Telefon poprosi o kod unlock (kod do odblokowania, network PIN),
  3. Wprowadź kod unlock (NCK, Network), który Ci wysłaliśmy.

Czasami wymagane jest również odblokowanie licznika błędnych prób (ktoś zbyt wiele razy wpisał błędny kod):

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje (wpisz PIN jeśli karta go posiada),
  2. Telefon poprosi o kod odblokowujący ,
  3. Wprowadź kod FREEZE (unfreeze, defreeze, MCK) i zatwierdź (pojawi się komunikat o niepowodzeniu),
  4. Wpisz kod NCK (Network) i zatwierdź.

Jeśli po włożeniu obcej karty sim nie pojawia się pole do wpisania kodu to:

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
  2. Wpisz : "#7465625*638*KOD#", gdzie KOD to cyfry kodu NCK (Network)

lub (jeśli telefon wyświetla wiadomość "Insert Correct SIM Card")

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
  2. Wpisz : "#0111*KOD#", gdzie KOD to cyfry kodu NCK (Network)

Jeśli na ekranie telefonu nie pojawia się pole do wpisania kodu a tylko np. komunikat "SOS:

  1. Wpisz kod unfreeze (MCK, defreeze) na ekranie telefonu (w niektórych przypadkach tekst nie będzie się pojawiał na ekranie)
  2. Po wpisaniu kodu (czasami trzeba kliknąć ok żeby go zatwierdzić) pojawi się okno do wpisania kodu network (nck).

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

W tej usłudze kody generowane są na podstawie numeru IMEI, model nie ma więc większego znaczenia. Ważne, aby telefon pochodził z jednej z polskich sieci i była w nim możliwość wpisania kodu.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa. Prosimy o sprawdzenie operatora jeśli nie są państwo pewni pochodzenia telefonu
  • Nie ma możliwości wpisania kodu. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (189):

  • 2022-06-21 tymtym PL (ocena: Rewelacja (5)):
    udało się bez problemu
  • 2020-08-30 wolakp PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Realizacja natychmiastowa. Wszystko działa. Dziękuję
  • 2019-11-05 anzajc PL (ocena: Super (4)):
    Szybko, sprawnie, skutecznie.
  • 2019-10-15 Kompredor555 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Działa super dzieki
  • 2019-07-10 mrflorek PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Rewelacja
  • 2019-06-24 tygrys47 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super po paru minutach otrzymałem kod i pierwsza metoda odblokowała telefon.
  • 2019-06-08 simlocki PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Jestem zaskoczony realizacją tego zamówienia. Szybko i bez problemu.
  • 2019-04-18 stachosz PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Zadziałało!
  • 2018-12-22 rysiek1507 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Duża satysfakcja z tego że można samemu bez wychodzenia z domu i w ciągu 14min. pozbyć się simlocka.Wielkie dzięki!!!
  • 2018-12-21 Patryk159 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super!