17,00 PLN

Simlock kodem: ZTE

Simlock ZTE G70

Telefon: ZTE G70

Czas realizacji: od 24h do 3d (przeważnie 24h)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,8/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów / modemów ZTE.

Kody generowane są na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • UWAGA: Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie lub modemie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Numer IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Zobacz jak wpisać kod w telefonie, który wybrałeś...

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 do 3 dni roboczych. Zazwyczaj jest to ok 24 godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to kod NCK do odblokowania telefonu.

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM, której telefon nie akceptuje,
  2. Telefon poprosi o wpisanie kodu do odblokowania,
  3. Wprowadź kod unlock, który Ci wysłaliśmy i zatwierdź.

lub:

  • bez karty SIM wpisz: ###825*09#  a następnie podaj kod otrzymany od nas.
  • wpisz kod: *983*8284# po czym pojawi się okno gdzie należy wpisać kod otrzymany od nas.
  • dla kilku innych modeli (np.S302): bez karty sim wpisz: ###3854#xxxxxxxx#, gdzie xxxxxxxx to kod otrzymany od nas.

W przypadku modemów ZTE:

  1. Podłącz modem do komputera z nieobsługiwaną kartą SIM i zainstaluj sterowniki do urządzenia,
  2. Modem (lub jego oprogramowanie) poprosi o wpisanie kodu do odblokowania,
  3. Wprowadź kod unlock, który Ci wysłaliśmy i zatwierdź.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa lub podane są błędne dane
  • Nie ma możliwości wpisania kodu w telefonie. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (17):

  • 2018-04-10 wkrzewicki PL (ocena: Super (4)):
    Wykonane sprawnie i wszystko działa bez zarzutu. Dziękuje. Włodzimierz Krzewicki
  • 2017-12-31 winogron PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Jak zawsze, pierwsza klasa.
  • 2017-12-22 k4171o PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super, szybko i solidnie !
  • 2017-12-07 slawek08071967 PL (ocena: Super (4)):
    Polecam, szybko, tanio, bez problemowo.
  • 2017-11-18 SweetDevils PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Uwolnilem swoj modem od blokady ! :) Profesjonalnie a co najlepsze szybka realizacja ! Pozdrawiam i dziekuje
  • 2017-11-06 vandziam PL (ocena: Rewelacja (5)):
    bez zastrzeżeń :-) dziękuję
  • 2017-09-05 rdziaduszek PL (ocena: Rewelacja (5)):
    błyskawica...
  • 2017-08-22 swwt PL (ocena: Super (4)):
    wszystko ok, podany kod odblokował modem, cała usługa trwała nieco ponad 4 godz - rewelacja - polecam
  • 2017-06-23 danko PL (ocena: Rewelacja (5)):
    super poszło szybko !!!
  • 2017-06-09 wigor PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super szybko i skutecznie,naprawdę polecam!!!!