5,00 PLN

iPhone - Sprawdzenie FIND MY IPHONE

Czas realizacji: od 60m do 24h (przeważnie 12h)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,8/5

 

 

Jest to usługa polegająca na sprawdzeniu czy iPhone posiada włączoną blokadę aktywacji iCloud "Znajdź mój iPhone" (Find my iPhone) .

Sprawdzenie odbywa się na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Nie jest to usługa zdjęcia simlocka z telefonu! Jeśli chcesz odblokować telefon zamów jedną z usług ze słowem simlock w nazwie
  • W wyniku sprawdzania dostaniesz informację o stanie blokady aktywacji iCloud "Znajdź mój iPhone" (Find my iPhone)
  • Usługa jest realizowana automatycznie. Nie zwracamy kosztów w przypadku pomyłek
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 24 godzin. Zazwyczaj jest to około 12 godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Po co sprawdzać stan blokady aktywacji iCloud "Znajdź mój iPhone" (Find my iPhone)?

Jeśli telefon ma włączoną usługę Find My iPhone a nie znacie państwo loginu i hasła - używanie telefonu nie będzie możliwe. W takich przypadkach, pomimo zdjęcia simlocka telefon i tak poprosi o wpisanie loginu i hasła.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to wynik sprawdzenia. Przykładowy wynik:

FIND MY IPHONE ON - blokada aktywacji włączona, aby używać telefonu wymagane jest wpisanie loginu i hasła
FIND MY IPHONE OFF - Blokada aktywacji wyłączona, możesz używać telefonu

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Niestety w przypadku tej usługi jest to niemożliwe. Sprawdzanie odbywa się automatycznie i nie jesteśmy w stanie anulować.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

Nie ma znaczenia model telefonu, sprawdzenie sieci odbywa się na podstawie numeru IMEI.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (5):

  • 2016-04-21 tomekjazdzyk PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Szybko i sprawnie. jestem zadowolony
  • 2015-06-24 kxixk PL (ocena: Super (4)):
    czas oczekiwania 2h polecam
  • 2015-05-19 hadzio7 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super szybko ! :)
  • 2015-03-19 Vlad69 GB (ocena: Rewelacja (5)):
    Super, danke!
  • 2015-02-17 hadzio7 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Sprawnie i szybko :) POLECAM!