9,00 PLN

Samsung - Sprawdzenie sieci (nie kody)

Czas realizacji: od 60m do 24h (przeważnie 12h)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 5,0/5

 

 

Jest to usługa polegająca na sprawdzeniu sieci / kraju pochodzenia oraz okresu gwarancji dla modeli Samsung.

Sprawdzenie odbywa się na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Nie jest to usługa zdjęcia simlocka z telefonu! Jeśli chcesz odblokować telefon zamów jedną z usług ze słowem simlock w nazwie
  • W wyniku sprawdzania dostaniesz informację o sieci / kraju pochodzenia oraz okresie gwarancji dla modeli Samsung.
  • Usługa jest realizowana automatycznie. Nie zwracamy kosztów w przypadku pomyłek
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 24 godzin. Zazwyczaj jest to około 12 godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Po co sprawdzać sieć / kraj pochodzenia mojego Samsunga?

Mając numer IMEI można sprawdzić używany telefon przed zakupem. Dowiesz się na jaką sieć / kraj telefon ma simlocka - jest to przydatna informacja jeśli chcesz odblokować telefon.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to wynik sprawdzenia. Przykładowy wynik:

Model: Samsung Galaxy (S5) Neo G903
IMEI: 354726075XXXXXX
Serial Number: RF8H7XXXXXX
Model Name: SM-G903W
Model Code: SM-G903WZKATLS
Factory: Samsung Electronics Vietnam
Warranty Status: Out of Warranty
Production Date: (21-07-2016)
Sold By: Canada (25-07-2016)
Sold In: CA (29-07-2016)
Carrier: Canada Telus

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Niestety w przypadku tej usługi jest to niemożliwe. Sprawdzanie odbywa się automatycznie i nie jesteśmy w stanie anulować.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

Nie ma znaczenia model telefonu, sprawdzenie sieci odbywa się na podstawie numeru IMEI.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (3):

  • 2017-07-31 Dominik301 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Bardzo szybki raport. O to mi chodziło.
  • 2016-10-10 piotr111 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Bardzo profesjonalnie polecam wszystkim .(-:
  • 2016-10-08 guyattsail US (ocena: Rewelacja (5)):
    Very timely results and as promised.