22,00 PLN

Simlock kodem: Sony / SonyEricsson Polska

Czas realizacji: od 1m do 30m (przeważnie 1m)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,9/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Sony i Sony Ericsson pochodzących z polskich sieci.

Kody generowane są na podstawie numeru seryjnego IMEI.

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • Zamów tą usługę tylko, jeśli Twój telefon pochodzi z jednej z polskich sieci.
  • WAŻNE: Przed złożeniem zamówienia KONIECZNIE sprawdź stan licznika błędnych prób w telefonie: instrukcja jak to zrobić poniżej - w przypadku zablokowanego licznika nie robimy zwrotu kosztów!
  • Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Dostaniesz go właściwie natychmiast! Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 do 30 minut. Zazwyczaj jest to 5 minut. Usługa działa również w weekendy i święta.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Będzie to kod NCK do odblokowania telefonu.

Co to jest licznik błędnych prób i jak go sprawdzić ?

W telefonach marki Sony i Sony Ericsson po 5 próbie wpisania błędnego kodu blokuje się tzw licznik błędnych prób. Ważne, aby przed złożeniem zamówienia sprawdzić jego stan. Jeśli licznik będzie wynosił 0 to odblokowanie pomimo poprawnego kodu nie będzie możliwe. Nie zwracamy w takich przypadkach wpłaconej kwoty. Instrukcja jak sprawdzić stan licznika znajduje się poniżej:

Jak sprawdzić stan licznika kodów w Sony:

  1. Włącz telefon bez karty SIM
  2. Wpisz sekwencję *#*#7378423#*#*
  3. Wybierz Service Info a następnie Simlock
  4. Jeżeli znak X (czasami jest to inny znacznik niż X) jest przy Network i nie wynosi 0 to odblokowanie kodem jest możliwe
  5. W przypadku gdy X wynosi 0 licznik jest zablokowany i odblokowanie kodem nie jest możliwe - przykładowe zdjęcie poniżej przedstawia zablokowany licznik.

Jak sprawdzić stan licznika w Sony Ericsson?

  1. Włącz telefon baz karty sim
  2. Zablokuj ekran, tak aby na nim była prośba o wykonaniu ruchu odblokowania
  3. Wpisz *#*#7378423#*#* lub pkt. 4
  4. Wciśnij sekwencje: Menu, Back, Back, Menu,Back,Menu, Menu, Back (w modelach mini przycisk menu może być poznaczony pojedynczym większym kwadratem)
    Menu
  5. Wybierz Service info
  6. Wybierz SimLock
  7. Jeżeli znak X (czasami jest to inny znacznik niż X) jest przy Network i nie wynosi 0 to odblokowanie kodem jest możliwe
  8. W przypadku gdy X wynosi 0 licznik jest zablokowany i odblokowanie kodem nie jest możliwe - przykładowe zdjęcie poniżej przedstawia zablokowany licznik.

Service Simlock Service Simlock Service Simlock

Czy mogę odblokować telefon jeśli mam zablokowany licznik błędnych prób?

Tak - można wtedy zamówić odblokowanie za pomocą programu i kabla USB tutaj

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM która w nim nie działa (z innej sieci),
  2. Wprowadź kod NCK, który otrzymałeś od nas
  3. Zaakceptuj go, telefon jest już bez simlocka.

lub, jeżeli telefon nie prosi o kod odblokowujący (dla modeli SONY):

  1. Włącz telefon z kartą SIM, w której działa
  2. Wpisz #987654321#
  3. Pojawi się okno simlocka
  4. Wpisz kod odblokowujący NCK i zatwierdź.

lub (dla modeli Sony Ericsson):

  1. Włącz telefon bez karty SIM,
  2. Wciśnij raz strzałkę w lewo,
  3. Wciśnij dwa razy * ,
  4. Wciśnij raz strzałkę w lewo,
  5. Pojawi się wiadomość "Personalize with MNC2",
  6. Wprowadź kod NCK, który Ci wysłaliśmy.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?

W tej usłudze kody generowane są na podstawie numeru IMEI, model nie ma więc większego znaczenia. Ważne, aby telefon pochodził z Polski. Pamiętaj również aby sprawdzić stan licznika błędnych prób oraz czy jest możliwość wpisania kodu  w telefonie.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Uwaga: Nie zwracamy kwoty w przypadku zablokowanego licznika błędnych prób!

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (449):

  • 2024-01-27 zjanusz PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Wszystko zadziałało ,kod przesłany,telefon odblokowany i cena rozsądna. Polecam firmę.
  • 2023-08-30 Devidpc PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Polecam
  • 2021-01-16 zbychu861 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Rewelacja zaledwie minutka i po simlocku!!! Serdecznie polecam
  • 2021-01-11 Gerwazy PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Szybko i konkretnie.
  • 2021-01-03 cebula56 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super!SE Naite J105; nie dowierzałem, że się uda odblokować!Jestem zadowolony z usługi!
  • 2020-12-30 markogdn PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Realizacja w 2 minuty i kod działa. Super!
  • 2020-10-20 sonyt3 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Działa.
  • 2020-10-18 wojtek1981 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    polecam z salego serca nie musze isc do serwisu zrobilem to w domu jak najbardziej polecam gotowe
  • 2020-10-14 marcopolo PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Wszystko zadziałało.
  • 2020-09-28 konwalia PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super, działą