iPhone - Sprawdzenie sieci
Telefon: APPLE iPad Pro 9.7" Wi-Fi
Jest to usługa polegająca na sprawdzeniu sieci / kraju pochodzenia oraz stanu blokady simlock w iPhone / Ipad.
Sprawdzenie odbywa się na podstawie numeru IMEI.
Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:
- Nie jest to usługa zdjęcia simlocka z telefonu! Jeśli chcesz odblokować telefon zamów jedną z usług ze słowem simlock w nazwie
- W wyniku sprawdzania dostaniesz informację o sieci / kraju pochodzenia oraz stanie blokady simlock w iPhone
- Usługa jest realizowana automatycznie. Nie zwracamy kosztów w przypadku pomyłek
- Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
- Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)
UWAGA: Trwa aktualizacja serwisu. Jeśli nie widzisz swojego modelu telefonu, skontaktuj się z nami – znajdziemy rozwiązanie. W sprawie płatności prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl (nie działają w tym momencie szybkie płatności przez stronę).
Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?
Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 10 minut. Zazwyczaj jest to około 10 minut. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).
Po co sprawdzać sieć / kraj pochodzenia oraz stan blokady simlock?
Mając numer IMEI można sprawdzić używany telefon przed zakupem. Dowiesz się czy telefon ma simlocka a jeśli ma to na jaką sieć - jest to niezbędna informacja jeśli chcesz odblokować telefon.
Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?
Będzie to wynik sprawdzenia. Przykładowe wyniki:
Model: iPhone 5C White 8GB
IMEI: 358802055xxxxxx
Serial Number: FCFPD0xxxxxx
Locked Carrier: UK Vodafone
SIMLock Status: Locked - czyli telefon jest zablokowany w sieci Vodafone Wielka Brytania
lub jeśli telefon jest bez simlocka to wynik wygląda następująco:
Model: iPhone SE Rose Gold 16GB
IMEI: 355796078xxxxxx
Serial Number: F18S2Exxxxxx
Carrier: Unlock
SIMLock: Unlocked
Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?
Niestety w przypadku tej usługi jest to niemożliwe. Sprawdzanie odbywa się automatycznie i nie jesteśmy w stanie anulować.
Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?
Nie ma znaczenia model telefonu, sprawdzenie sieci odbywa się na podstawie numeru IMEI.
Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?
Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".
Komentarze (292):
- 2020-05-24 czak49
(ocena: Rewelacja (5)):
super szybko - 2020-04-30 LabelledEverything
(ocena: Rewelacja (5)):
Best Service Ever Would 100% Recommend And Use Again! - 2020-04-02 aws111
(ocena: Super (4)):
very quiek service and exect information - 2019-08-23 Flasterfree
(ocena: Super (4)):
Thank you very much.Great Job - 2019-06-01 Jimmy5star
(ocena: Rewelacja (5)):
Once again, You have made my day!I've used your service several times over the past ,what, 8 years? Always fast, always thorough! Thanks again! - 2019-05-20 teamharmeet
(ocena: Rewelacja (5)):
Quick service - 2019-01-30 samama
(ocena: Rewelacja (5)):
2 minuty i juz miałam odpowiedz o sieci iphone 7 - 2018-10-24 Waldemar
(ocena: Super (4)):
Szybka realizacja. Super. - 2018-09-19 luccas1989
(ocena: Rewelacja (5)):
30 minut. Polecam! - 2018-08-21 Artekw
(ocena: Rewelacja (5)):
Szybko sprawnie i w normalnej cenie .Polecam!!!!