97,00 PLN

Simlock iPhone O2 / Tesco Wielka Brytania

Czas realizacji: od 3d do 21d (przeważnie 10d)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,7/5

 


Jest to fabryczne, trwałe odblokowanie telefonów iPhone 2G / 3G / 3GS / 4 / 4S / 5 / 5s / 5c / 6 / 6+ / 6s / 6s+ / SE / 7 / 7+ pochodzących z sieci O2 / Tesco Wielka Brytania.

Obsługiwane tylko telefony nie będące na tzw "czarnej liście". Zdjęcie simlocka odbywa się na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

WARUNKI USŁUGI. Przeczytaj przed złożeniem zamówienia:

 

 

Złóż zamówienie tylko wtedy, gdy przeczytałeś i akceptujesz powyższe oraz poniższe warunki usługi.
 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na odblokowanie dla tej usługi to od 3 do 21 dni roboczych. Zazwyczaj jest to ok 10 dni roboczych. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

UWAGA: Czasy odblokowania dla iPhone mogą ulec zmianie tzn nieznacznie się wydłużyć. Nie mamy wtedy możliwości anulowania zamówienia. 99% zamówień jest jednak realizowana w średnim czasie podanym powyżej.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Otrzymasz od nas potwierdzenie, że iPhone jest gotowy do zdjęcia simlocka. Telefony marki iPhone nie są odblokowywane kodem.

Jak odblokować iPhona po zrealizowaniu zamówienia:

  1. Włącz telefon z nieobsługiwaną kartą sim
  2. Na komputerze z dostępem do internetu zainstaluj a następnie uruchom aplikację iTunes
  3. Podłącz telefon do komputera kablem USB
  4. Po wykryciu urządzenie przez iTunes rozpocznie się proces odblokowania, który potrwa od kilkunastu sekund do kilku minut (zależne od prędkości łącza internetowego)
  5. Proces zdjęcia blokady zakończy się komunikatem "Odblokowanie telefonu zakończyło się powodzeniem" - lub inny w zależności od języka i wersji iTunes.

Unlock iPhone

Czasami w celu synchronizacji wystarczy po prostu włączyć w telefonie wi-fi i poczekać kilkanaście sekund (do kilku minut).

Jeżeli sposoby opisane poniżej nie dają rezultatu należy zrobić w telefonie tzw restore czyli przywrócić domyślne ustawienia.

Czy po odblokowaniu będę mógł używać swojego iPhone z dowolną kartą sim?

Tak, jest to trwałe zdjęcie blokady simlock. Po odblokowaniu, w telefonie można używać dowolnej karty sim.

Czy trwałe odblokowanie telefonu spowoduje usunięcie usługi iCloud (Find my iPhone) ?

Nie! Odblokowanie i iCloud to są dwa różne zabezpieczenia. Nie usuwamy blokady iCloud - zdejmujemy blokadę simlock.

Moja sieć to UK FLEX / UK FLEX RESELLER. Czy mogę odblokować telefon za pomocą tej usługi?

Nie. W takim przypadku należy aktywować telefon jedną z kart SIM z Wielkiej Brytanii - wtedy do tej sieci zostanie przypisany telefon ("założy" się blokada simlock) i będzie można zamówić odblokowanie właśnie dla tej aktywowanej sieci. Zalecamy w takich przypadkach, po aktywowaniu telefonu sprawdzić operatora, aby upewnić się, że z zakładki "Next Tether Activation Policy Description" znikła informacja "UK FLEX" a pojawiła się nazwa aktywowanej sieci np. UK TMobile Orange (jeśli aktywowaliśmy kartą EE Wielka Brytania). KLIKNIJ TUTAJ, ABY SPRAWDZIĆ OPERATORA

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Nie. Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.

Dostałem komunikat o zrealizowaniu zamówienia, ale po synchronizacji iPhone nadal jest zablokowany. Co zrobić?

Prosimy o kontakt mailowy w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. W treści e-maila prosimy o zawarcie wyniku sprawdzenia sieci, które można zamówić tutaj - jeśli wynik sprawdzenie pokaże, że telefon jest nadal zablokowany to zwracamy koszty sprawdzania sieci i zgłaszamy IMEI do weryfikacji (ponowne odblokowanie).

Udzielamy rocznej gwarancji na odblokowanie telefonów marki iPhone (czas liczy się od daty zrealizowania zamówienia). Po tym czasie nie będziemy w stanie pomóc.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety nie byliśmy w stanie odblokować Twojego iPhona (powód anulowania jest zazwyczaj podany w szczegółach zamówienia). Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (126):

  • 2017-10-16 i0zjh02 GB (ocena: Super (4)):
    Seems to be unlocked and within just a few days. Phone is a resent so wont know for definite until 1 week
  • 2017-10-12 robertgrec GR (ocena: Rewelacja (5)):
    3 dni i po simlocku z angielskiej sieci o2. Zapłacić, poczekać i po problemie. Polecam na 5!Podziękowania z pięknej Grecji
  • 2017-10-04 satyl PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Profesjonalizm w pełni naprawdę bardzo krótki czas realizacji no i nie wielkie koszty.
  • 2017-09-23 xenixas LT (ocena: Rewelacja (5)):
    unlocked from o2 in 4 days :)
  • 2017-09-14 zoldi3 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Super Service. 3 dni i wszystko załatwione. Dzięki !!!!
  • 2017-09-04 Klaudymka PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Zrealizowane w ciągu 5 dni. Suuuper, bez problemu zdjęty simlock z iPhone 6
  • 2017-07-30 jocer1 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    rewelacja polecam
  • 2017-07-17 ankas PL (ocena: Rewelacja (5)):
    5 dni i po simlocku z angielskiej sieci o2. Wystarczy zapłacić, poczekać podłączyć do iTunesa i po problemie. Polecam na 5!
  • 2017-07-10 hotair1983 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Udało się tanio nie było ale grunt że SIM-lock zdjęty :)
  • 2017-05-09 Andy1977 UA (ocena: Super (4)):
    Super, 5 working days.O2 Tesco.